wyszukiwanie zaawansowane
» Reklamacje

Znajdź produkt


Kontakt

  • Macro-Jet s.c. - sklep Tonerek.pl
    NIP: 676-21-79-549
  • E-mail:biuro@tonerek.pl
  • Telefon12 684-22-66
    536 416 916
  • Godziny działania sklepu8-16

Promocje

Reklamacje

Reklamacje (Formularz reklamacji)

Aby przyczynić się do sprawnego rozpatrywania reklamacji, prosimy o dokładne przestrzeganie poniższych zapisów. Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni roboczych. W wyjątkowych przypadkach naprawa może potrwać nawet do 30 dni, jeżeli do jej rozpatrzenia musimy wysłać produkt poza granice Polski.

  1. Aby zgłosić produkt do reklamacji, należy skontaktować się z obsługą sklepu internetowego TONEREK.PL (email: biuro@tonerek.pl, telefon: 012 684-22-66)
  2. Prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego oraz o załączenie do niego kopii paragonu lub Faktury VAT. Aby reklamacja mogła zostać przyjęta do naszego serwisu muszą być spełnione poniższe warunki:
    • jeżeli reklamacja dotyczy jakości wydruku (nie drukuje któryś z kolorów lub drukuje niepoprawnie) to prosimy o załączenie testowego wydruku (Jest to warunek konieczny do przyjęcia reklamacji);
    • jeżeli reklamacja dotyczy chipa prosimy o załączenie zrzutu ekran/zdjęcia wyświetlacza drukarki z komunikatem błędu
    • produkty oryginalne należy dostarczać w ich oryginalnych opakowaniach;
    • kartridże napełnialne i systemy stałego zasilania przed wysyłką powinny zostać opróżnione z atramentu a otwory zatkane zatyczkami/zaklejone taśmą samoprzylepną abyresztki atramentu nie wyciekły do przesyłki
    • reklamując toner marki "Xerox", należy podać numer seryjny urządzenia w którym pracował;


Uwaga: Prosimy nie zaklejać głowic drukujących kartridży atramentowych taśmami samoprzylepnymi (również tymi, które były przyklejone w momencie zakupu) pod rygorem odmowy przyjęcia reklamacji. Kartridż prosimy owinąć do okoła papierem(zgiętą kartką A4) i owinąć taśmą samoprzylepną tak aby głowica niczego nie dotykała a następnie zapakować do szczelnego woreczka

Gwarancji nie podlegają:

    • uszkodzenia mechaniczne produktów;
    • produkty z zerwanymi naklejkami identyfikacyjnymi i plombami gwarancyjnymi;
    • produkty oryginalne nie posiadające oryginalnych opakowań;
    • produkty zużyte.

 

  1. Następnie prosimy o bezpieczne spakowanie produktu oraz o załączenie wymaganych dokumentów zgodnie z pkt. 2. Wysyłka produktu do naszego serwisu, odbywa się na Państwa koszt. Nie odbieramy paczek wysyłanych za pobraniem
  2. Moment rozpoczęcia naprawy zaczyna się w dniu otrzymania przez nasz serwis paczki a okres naprawy należy liczyć wyłączając dni wolne od pracy.
  3. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, wysyłamy go do Państwa na swój koszt. Informujemy o tym zdarzeniu zarówno e-mail-em. W przypadku braku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, odsyłamy go na Państwa koszt.

Uwaga: Nie zastosowanie się powyższych zasad obsługi, może powodować odmowę przyjęcia reklamacji do serwisu.

Reklamującemu przysługuje prawo do wymiany produktu na nowy, posiadający te same lub zbliżone parametry techniczne i eksploatacyjne, w przypadku:

  • jeżeli w okresie gwarancji TONEREK.PL dokona trzech napraw, a produkt nadal będzie wykazywał wady uniemożliwiające używanie go zgodnie z przeznaczeniem;
  • jeżeli TONEREK.PL uzna, że usunięcie wady nie jest możliwe lub nie jest możliwe w terminie określonym warunkach gwarancji.

Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl